Amanda Hocking - Křišťálové království

Ahoj knihomolové! Dnes pro vás mám recenzi na Křišťálové království od Amandy Hocking. Jedná se o poslední díl v sérii (pokud mám správné informace). Pokud jste nečetli předchozí díly, zastavte se čtením této recenze. Bude obsahovat spoilery (i na předchozí díly).

Informace o knize:
autor: Amanda Hocking
nakladatelství: CooBoo
rok vydání: 2015
rok vydání v ČR: 2017
počet stran: 341
cena: 299 ,-

anotace:

Bryn Avenová, neprávem obviněna z vraždy a velezrady, je na útěku. Může jí pomoct jen její největší nepřítel, úžasný a záhadný Konstantin Black. Je jejím jediným spojencem v boji proti těm, kteří si uzurpovali její království a kteří hrozí zničit vše, co je jí drahé. Může mu ale doopravdy věřit? Když se Bryn snaží očistit své jméno, odkrývá přitom nejtemnější tajemství vládce Kaninu. Celý svět trollů stojí na pokraji války. Zničí to její vztah s Ridleym Dredenem, jediným, koho kdy milovala? Dokáže se spojit s Finnem Holmesem a královstvím Tryllů? Nic není takové, jak se zdá, ale jisté je jedno: chystá se velká bitva, a až to skončí, nic už nebude jako dřív...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



postavy a co jsem se o nich dozvěděla:

Konstantin - Měla jsem ho svým způsobem ráda od začátku celé série... Sice to byl padouch, ale takový ten, který se nakonec stane dobrým. (Taky jste si dávali dohromady Konstantina a Bryn? Já už asi od prvního dílu, ale v podstatě jsem se stejně nedočkala. "K čertu s tebou" Amando, proč mi to děláš?)
Bryn - Bryn od prvního dílu hodně dospěla. Uvědomila si, co je pro ni důležité a jaké má priority. 
Ridley - V předchozích dílech jsem moc nevěděla, co si o něm myslet. Občas se choval normálně a jindy mě neskutečně štval. Tady se dozvídáme jeho city k Bryn, a abych řekla pravdu, taky dost "dospěl" od minulého dílu. Neprozradím v čem, určitě na to v knize narazíte, a pak si o tom spolu můžeme popovídat v komentářích nebo na instagramu, pokud budete chtít. :)


přebal knihy

Přebal je stejně jako u předchozích dílů nádherný. Nevím, co konkrétně dodat. prostě se moc povedl.


Nalezený obrázek pro Křišťálové království
   
Moje hodnocení:

Tahle kniha mě mile překvapila. Nejen že byla o dost lepší než předchozí díly, ale byla i hodně nepředvídatelná. U minulých dílů se daly některé věci trochu očekávat, ale zde ne. Stalo se toho tolik, co jsem vůbec nečekala, že to ani nemůžu popsat (jestli to dává smysl). Dílky z předešlých dvou knih se slepují dohromady a my konečně zjišťujeme, jak to všechno je. Poslední díl se neobejde bez smrti některých důležitých postav. Neprozradím, kdo zemře, ale prozradím toto: Ty, kteří v knize zemřeli, známe už od první knihy. Když umřela první postava, bylo mi z toho na nic. Když zemřela druhá málem jsem se zhroutila. Takže na toto buďte připravení...

Pokud někdo váhá, zda se má pustit i do posledního dílu, tak vám vzkazuji: URČITĚ SI TO MUSÍTE PŘEČÍST. Důvody? Tak zaprvé je docela na nic, když něco rozečtete a nedokončíte sérii a zadruhé je to vážně dost dobrý.

hodnocení knihy: 83%
hodnocení přebalu: 98%

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

S. J. Maas - Říše bouří

T. M. Frazier - King