T. M. Frazier - King


King


Dnes pro vás mám novou recenzi na knihu King, kterou mi k zrecenzování nabídlo knihkupectví Megaknihy.



informace o knize:
autor: Tracey Marie Frazier
nakladatelství: Ocelot
rok vydání: 2015
rok vydání v ČR: 2018
počet stran: 264
cena: 399,-



anotace:

Brantley King. Zuřivý, vášnivý a odhodlaný. Vyrůstal v nelítostném světě a vždy žil na hraně zákona. Dnes je umělecký tatér, ale také kriminálník a drsný alfa samec, který byl právě propuštěn z vězení.

Doe. Naprostý protiklad. její vlastní minulost je jí záhadou. Poté, co se probudí v popelnici celá potřísněná krví, není schopná vybavit si jedinou vzpomínku na to, kým je a odkud pochází.

Náhodou se potkají na párty, kterou pro Kinga uspořádá jeho kamarád Preppy jako oslavu Kingova propuštění z vězení. A oběma toto setkání změní život.

přebal knihy:

Přebal knihy je hezky barevný a vážně super na fotky :D Přebal, který vytvořilo nakladatelství Ocelot se mi líbí o něco víc než původní přebal knihy. Kniha má pevnou vazbu.


moje hodnocení.

Rozhodla jsem se začít mínusy knihy, kterých ale bylo jen málo. Jako první bych chtěla zhodnotit celkové uspořádání knihy. Číslování stránek a text byly často špatně uspořádány, kapitola někdy začínala uprostřed stránky a text byl celkově hodně natěsnaný na okraje, jako kdyby chtělo nakladatelství Ocelot ušetřit místo a příběh nacpat na co nejmenší počet stran. Naštestí to nebylo moc rušivé a po chvilce si na to nějak zvyknete.
Druhým mínusem je nespisovný jazyk. Ze začátku je kniha psaná opravdu hodně nespisovným jazykem, takže se mi to nečetlo úplně nejlépe, ale jak se posouváte při čtení dál, je použitý jazyk už mírnější. Samozřejmě s nespisovným jazykem musíte počítat, protože příběh se odehrává v "místech", kde se tak mluví naprosto běžně (teda nejspíš, s kriminalitou zkušenosti vážně nemám :D).

To je k mínusům vše. Jak jsem již říkala je jich málo a není to nic závažného, takže na mém celkovém hodnocení knize moc neubraly.

Kniha je hodně čtivá a já jsem i přečetla už za dva dny, popravdě jsem si myslela, že mi to bude trvat déle, ale děj knihy vás vtáhne a vy budete chtít vědět, co bude s Doe a Kingem. Hlavní hrdinové jsou sympatičtí, nejsou zde žádné zdlouhavé popisy, děj není moc složitý. Příběh knihy je psán poutavě a obsahuje nečekané zvraty. Kniha má zajímavou zápletku a konec vás rozhodně překvapí.

Ještě vás upozorním na větší množství sexuálních scén, takže tuto knihu moc nedoporučuji mladším čtenářům, ale když se podíváte na stránky Megaknih uvidíte, že je kniha řazena v sekci erotické, takže pokud po knize sáhnete jistě s tím počítáte.

Celkově tedy knihu King hodnotím kladně, moc se mi líbila a byla jsem ráda za čtivý příběh. Už se těším na pokračování :)

hodnocení knihy: 70%
hodnocení přebalu: 100%

Za podporování mé lásky ke čtení a knihám chci poděkovat knihkupectví Megaknihy, které mi knihu King poskytlo.

Komentáře

  1. Super recenze, já knihu nedávno dočetla a líbila se mi vážně moc. :) Nevím čím to je, ale autorka píše vážně hodně čtivě - nemohla jsem se od knihy odtrhnout. :) Ale tedy ten konec... už aby bylo pokračování. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJU! Máš pravdu, kniha byla fakt super ❤️. Já jsem to nevydržela a musela si to pokračování přečíst v aj😂 je to dokonalost, vřele doporučuji!

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý komentář, připomínku i dotaz. Pokud máte osobní zprávu kontaktujte mě na email cyn.style1@gmail.com

Předem děkuji za každý komentář

Populární příspěvky z tohoto blogu

S. J. Maas - Říše bouří

Amanda Hocking - Křišťálové království